درخواست همکاری
ضمن عرض سلام وخسته نباشید وتشکر وآرزوی قبولی طاعات و عبادات
به استحضار می رساند که افزایش حقوق سال 92 از این ماه اعمال خواهد شد از همکارانی که مدارکی در مورد قراردادها و بخشنامه ها فیشهای حقوق از89/11/1 چه معین یا مشخص دارند هر چه زودتربه اینجانب برسانید تا در جلسه (کمیته)که با حضور مهندس غلامی در مورد اجحاف حق وحقوق وقراردادها مخصوصا اپراتورها برگزار خواهد شد به ایشان برسانیم تا ما نیز مثل سایر استانها باهمت والای دوستان شرمنده خانواده هایمان نباشیم.
علیرضا علیزاده
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ساعت 2:30 توسط اپراتور
|